Geoblog.pl    magdaimaciek    Podróże    Wakacyjna wyprawa'08    Santiago

Santiago

Hiszpania
Hiszpania, Santiago de Compostela

Na cel kolejnej wycieczki wybralismy Santiago de Compostella. Miejscowosc ta slynna jest dzieki katedrze posiadajacej szczatki sw Jakuba i odwiedza ja wielu pielgrzymow. Widac to na ulicach starego miasta. Sa wypelnione kolorowym tlumem, a ich budynki zajmuja restauracje i sklepiki z pamiatkami. Odczuwalismy ulge gdy zwiedzalismy parki miejskie w ktorych bylo znacznie mniej turystow. Santiago, jak wiekszosc miast regionu, zbudowane jest na gorzystym terenie, totez z parkow mielismy swietny widok na zabudowania czesci turystycznej.

To jedna z ostatnich wycieczek po Galicji i jedna z ostatnich w naszej wyprawie w ogole. Choc sie tego nie spodziewalismy, wydaje nam sie ze plecaki i aparat sa coraz ciezsze. Chyba zaczynamy troche tesknic za stabilizacja.
Maciek

Iza
Iza - 2008-08-16 16:24
Jeszcze będzie czas na stabilizację ;) od października! Buziaki

madzia d.
madzia d. - 2008-08-16 17:32
Powiem szczerze, ze jestem pod ogromnym wrazeniem!!! Choc Waszą wyprawe sledzilam od poczatku, to dopiero teraz udalo mi sie zasiasc w skupieniu i przeczytac wszystko od deski do deski i..po prostu suuuper!!! ;) zdjecia tez!!! Ale bedziecie mieli wspomnienia,hmm..
Tak 3majcie, Wicherki :))) pozdrawiam goraco..

P.s. Ten blog, to "strzał w dziesiatke! Wiesz Madzia, na opowiedzenie tego wszystkiego potem nie wystarczyloby jedno kawkowe popoludnie, hihi..a tak, bedzie duzo latwiej :)

Davido
Davido - 2008-08-25 21:16
Nie wiedzialem, ze w Hiszpanii znaja Pana Kleksa ;) hehe.
A tak na serio... to super pomysl, super podroz, super fotki, super wspomnienia :).