Geoblog.pl    magdaimaciek    Podróże    Wakacyjna wyprawa'08    Wszystko ma poczatek...

Wszystko ma poczatek...

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Liverpool

Dzis dzien roboczo-organizacyjny. Przedostalimy sié ze Zdunskiej Woli do Liverpoolu, przez Warszawe, Birminghm i Machester, najpierw samolotem, pozniej autobusami. Po drodze odebralismy zarobione wczesniej pieniadze, umozliwia nam one dalsza podroz. Na lotnisku zastanawialismy sie czego oczekujemy od tej wyprawy. Okazalo sie ze niewiele: lepszego wzajemnego poznania, przyjemnych momentow, inspirujacych spotkan. Chcieli bysmy tez przezyc kilka przygod i zrobic troche dobrych zdjec. Czas pokaze czy uda sie zrealizowac te cele. Sa one tak ogolne jak plan naszej podrozy. Opiera sie on na odwiedzinach naszych przyjaciol w Irlandii Polnocnej i Hiszpanii. Wszystko co przed, pomiedzy i po tych punktach bedzie improwizacja.

Bedzie nam milo, jezeli Wy- nasi znajomi zechcecie towarzyszyc nam w podrozy za posrednictwem tego bloga. To dla Was go piszemy.

Poszukiwanie przygod i przyjemnych chwil zaczynamy jutro. Od rana bedziemy zwiedzac Liverpool, a wieczorem pewnie wsiadziemy na prom do Belfastu.

Edit: Pozniej zdecydowalismy sie zwiedzac miasto do wieczora i jeszcze raz przenocowac w Liverpoolu